Reklamace

Pokud jste nedopatřením obdrželi kazový produkt, jiný produkt, než jste si objednali, nebo vám v zásilce chybí objednaný produkt, máte právo na výměnu nebo uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění vady. Prosím informujte nás na uvedeném telefonním čísle. Vyplňte přiložený formulář a zašlete jej na uvedenou emailovou adresu.

  • Vadné, nebo jiné než objednané zboží zašlete společně s reklamačním protokolem zpět (nikoli dobírkou).
  • Vaší reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení kazové knihy.
  • Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.
  • Reklamaci můžete také vyřídit osobně v sídle nakladatelství. V každém případě si s sebou vezměte nabývací doklad.
  • Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

Vrácení peněz

Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží na uvedenou adresu společnosti.

  • Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel.
  • Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal.
  • Kupujete balíček knih, možnost vrácení se vztahuje tedy pouze na celý balíček, nevztahuje se na jeho jednotlivé části.
  • Vráceny budou peníze za vrácené zboží, bez poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce případně zaplatili.